Underbara dagar!

Ja, nu de sista dagarna så har allt varit underbart! Allt började i lördags, söt var hos mig, vi vaknade till ett lugn och gick i vår egen takt och åt frukost. Dagen flöt på och vi hade jätekul, stod i köket och gjorde lunch och dansade en rätt speciell dans:p sedan sorgligt nog så skulle söt hem:( fick jätteont i magen och ville inte att han skulle åka, så det var de som var tråkigt med  dagen... Sen ringde jag erica men hon var i floda så då ringde jag sandra:)  vi var med varandra ett bra tag och snackade om gamla tider:) underbara tider:) Jag had varit glad hela dagen och dn hade varit underbar. La mig med ett leende på läpparna:)

För att backa lite så var vi allihopa på semester dagarna innan detta. Jag, söt, bror, brors sambo och  barn, mor, lillebror och styvfar. Vi besökte västkusten och det spöregnade nästan hala tiden. Inte en dag gick utan att regnmoln passerade och föll.

För övrigt leker livet! Uppkörning snart så jag e ganska nervös:s   Och skolan börjar snart, både roligt och tråkigt. Det sista sommarlovet är slut då. Snart börjar vuxenlivet!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Barca

Men fast det va dåligt väder så hade vi riktigt roligt på semestern tyckte jag : )

Ja det var en speciell dag det där : )

tråkigt att lämna dej...

2008-08-12 @ 14:08:38
URL: http://barca8.blogg.se/
Postat av: Elli

Jag tyckte det var lika tråkigt att lämna dig...Älskar dig så!

2008-08-12 @ 20:32:53
URL: http://pelli2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0