Ännu en dag som består av många timmar!

Man kanske inte ska klaga egentligen men jag måste då säga att ska det vara så här hela veckan så kommer jag avlida. Började tidigt imorse, och smidigt av mig när det är som det är så råkade jag komma tio minuter försent...jag somnade om nämligen. Egentligen hade jag tänkt skriva ikväll men jag har kommit på att jag kommer vara död ikväll så då skriver jag nu. Jag började som sagt va vid kvart över fyra imorse, och efter mycket om och men gjorde jag frukost, detta var runt åtta. Allt var slut oc.....   jag återkommer senare, nu är det lunch. 

Ja, och nu då. All frukost var i alla fall slut:s jobbigt värre men det gick efter någon vända till ladugården.  Och dagen blev lång. Halv sju slutade jag. Men förresten, som tur va så fick jag sova imorse mellan 09.00 till 12.00 så det var lite skönt:)  men sedan var det full fart igen tills klockan blev halv sju då jag äntligen fick sluta. 

Nu ska jag i alla fall sova, känner att det behövs. Och till tråga på allt så fick jag idag veta att jag jobbar mellan 04.15-18.30 varje dag fram tills på fredag då jag kanske inte jobbar alls. Beror på hur mycket jag orkar med...Men som tur är så får jag ju en sovpaus mellan nio och tolv, oftast.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

heeeej ellie! när kommer du och hälsar på mig?
du har en rolig blogg, men jag saknar bilder..:)
PUSS

2008-06-03 @ 14:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0