Äntligen!

Äntligen så är det sista dagen! Känner att det ska bli grymt skönt att åka hem i alla fall:)
Idag har jag mjölat bara, sen har jag lyckats slagit i låret så jag kommer få ett blåmärke, det har redan börjat bli blått. Nu har jag varit ledig sen åtta och börjar klockan ett igen och då är det bara mjölkning, det går snabbare och snabbare tycker jag:)  Mamma kommer och hämtar ikväll så det ska bli skönt för då slipper jag dra på alla väskor på ett tåg.  Jag skriver nu för vi kommer komma hem lite sent ikväll. Jag slutar inte fören halv sju och mamma kommer vid sju så jag hinner duscha och så. Sedan tar det 1,5 h att åka hem:s 
Imorgon bär det iväg igen, och så får jag besök, vart och vem?  ja,continuation follows:p Maybe today, Maybe not today or Tomorrow!                    Men nu ska jag gå och sova i alla fall. Kanske skriver mer ikväll...vem vet:p

Ha det bra!

P.s.t
Bilder kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0