Börjar bli jobbigt...

Ja, nu e jag i mora igen, efter några jobbdagar och softande... Suttit på körskolan i fyra timmar idag, känner att mitt huvud är ganska trött.  Börjar bli grymt nervös inför fredag när jag ska till halkbanan och skriva upp. Så morgondagen kommer bestå av teoriläsning, teoriläsning, hämta spån, teoriläsning, teoriläsning och teoriläsning.
Och stakars söt som var i kättbo med mig fick stå ut, jag har varit på väldigt ostabilt humör så jag har gråtit ena gången och skrattat en annan...

SCHEMA FOR THE BIG DAY! If you ask me:p but maybe not so big for someone else:p
07.15 Ska jag står och vara klar för avfärd utanför körskolan. (Snacka om jobbigt att ta sig upp och äta frukost:s)
08.15 (Tror jag vi är framme i Falun) Och då börjar vi med 45 minuters genomgång av vad vi kommer göra under dagen.
09.00  Börjar vi med halkan!
11.00 Bär det av till upplevelsehallen eller vad det heter där vi ska få snurra i en bil och krocka.
12.15-13.15 Lunch och fototagning
13.15 Uppskrivningen börjar. 70 fråger sammanlagt, 5 av dom är testfrågor som inte räknas med i provet och av de 65 återstående frågorna kan man ha 13 fel. Alltså är man godkänd om man har 52 rätt av 65 möjliga vilket egentligen är mycket.    Men man ska inte säga för mycket utan nu e de bara att hoppas att det inte går dåligt!

Tror att jag skulle vara hemma halv 5 eller halv 4.

Ja ja, kort och gott!
Ha det bra!



   

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag håller alla tummar jag har!

2008-06-26 @ 10:36:55
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0