Födelsedag i all ära!

Ja, idag (lördag) så har jag gått in i en helt ny period i mitt liv. Jag har nämligen fyllt hela 18 år.
Min dag började inatt. Eftersom jag är född 02.14 så ville jag vara vaken tills dess, och stackars söt, han fick såklart vara uppe med mig! Så vid två inatt så gick vi för att borsta tänderna och så vidare sedan låg vi bara och väntade på det heliga slaget.   Jag fick efter kvart över två en helt underbar massage, vilket vi fick ett bevis på! Jag började drömma under tiden han masserade och när han pratade med mig svarade jag helt fel och allt blev konstigt.  Jag var faktiskt jättetrött!
Sedan somnade jag och dagen kom...med: Ellinor, nu åker vi och Erik är hemma!  Hopp, tänkte jag.   Sedan när jag väckt söt genom att pussa han så låg vi och mös!   Sedan fäljdes dagen av frukost och städning av rummet. Och jag var jätteduktig, jag dammtorkade överallt!!!! Sedan var det lunch och vi tog det lugnt tills vi bestämde oss för att cykla ned och ta en glass. Det blev en sväng in på turistbyrån där vi köpte karta tills på måndag, sedan åkte vi och köpte glass för att sen upptäcka att det var någon slags bilträff vid kajen (veteranbilar). Det var livemusik. Sen ville jag in på åhlens men dom hade stängt. Då bestämde vi oss för att åka till ICA MAXI. Där handlade vi lite choklad, serpentiner för att hänga i mitt rum och andra smällare som skjuter ut små papperremsor och stinker krut!  Sen mitt i allt kom genombrottet som gjorde att det kändes som att jag fyller 18, jag upptäckte att jag kunde ju faktiskt köpa alkoholhaltiga drycker på affären. För under morgonen hade det bara kännts som vilken födelsedag som helst men då var det som om hjärnan fattade! ha ha :p  JAG HAR FYLLT 18 ÅR!!!    Så det slutade med, dock lite men skitsamma, Jag köpte två cider (vilket jag kom på sen att jag tror man får köpa det tidigare än 18 år) men jag ville köpa nått annat också, och efter frågats söt's bror om jag verkligen får köpa så slog jag till:p   två öl också:p  min bror ringde och skulle gratta och fick höra vad vi gjorde..det var riktigt roligt och efter samråd med min kära bror blev det en falcon och en norrlands guld:P Han var riktigt intresserad:) Han är världens bästa bror!  :)       sedan kom vi hem och pyntade rummet och jag öppnade presenter:) sedan skulle vi lägga i båten men det sket sig, det slutade med att vi åt pizza hemma istället...

Ja, nu sitter vi här och dricker öl:p  ha ha   inte det godaste men det e inte så illa ändå:p 

Och sen vill jag tacka alla som gett mig presenter och firat med mig!  Det har betytt oerhört mycket:)
Och jag kommer redan blogga ut mina presenter som jag är oerhört tacksam för:)

Ha det så bra och jag ska verkligen försöka hinna blogga imorgon, för imorgon börjar det!
Eller på måndag morgon men sen jävlar, håll i hatten alla runt siljan för då kommer vi!   De fyra ligisterna!

Kommentarer
Postat av: Barca

Min 18-åring : )

2008-06-15 @ 17:49:28
URL: http://barca8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0