Helgen är över:(

Ja, nu är helgen över och jag måste säga att det kanske inte var den roligaste helgen på året...va ju sjuk så jag orkade inte göra så mycket...men på lördag blev det dock roligare:) för då kom söt, och sen på söndag så åkte vi till han:) det kändes konstigt för det kändes som om jag skulle åka vidare på en gång...men jag stannade och kroppen förstod det först på kvällen när jag skulle sova:p men natten var hemsk! Det var skitvarmt så jag rullade ner och låg på golvet tills det var så kallt att jag skakade...men då  var det genast mycket skönare att krypa under täcket sen.  På måndagsmorgonen var jag tröööött, och söts pappa lämnade först av söt där han skulle praktisera sedan så skjutsade han mig till bondgården... så nu sitter jag här igen. Vid en dator och börjar inte förens vid halv ett, och då är det lunchen.  Sedan kommer veterinären och jag hoppas att jag inte börjar tidigt imorgonbitti...för det är ju CSI NY ikväll som jag gärna skulle vilja se. Men ska jag upp tidigt så är inte det så stor ide. (Nämligen nio till tio).  Och senare under dagen så följs det av mjölkning. Jaja, inte så mycket mer att berätta just nu...men än är dagen ung:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0