Hemma igen!

Ja, nu har vi cyklat 13 mil...på tre dagar:)  För att inte vara atleter som håller igång dagligen så tycker jag det är grymt bra:) 
Vi cyklade 6 mil första dagen, andra dagen 5 mil och 2 mil idag:)   Grymt stolt över oss:)   Och resan har kantras av olika saker, vi började med att cykla 3.5 kilometer fel. Åt ett håll då, för vi fick ju lov att cykla tillbaks också och då blev det 7 kilometer fel allt som allt.    Och andra stället vi campade på var fullt av knott!!!! Och då menar jag FULLT!   Och idag var vi äntligen hemma och firade hemkomsten med tre kulor glass på glassbaren, fast vi skulle ha ätit först:p  men de sket vi i!
Ja, mycket mer hände men orkar inte skriva mer...ska sova tidigt idag...

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Barca

Jo det va riktigt bra gjort av oss : )

Jag kände likadant som dej när jag skrev : P

man orkar inte berätta allt : p

2008-06-18 @ 23:35:16
URL: http://barca8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0