Det blir en lång onsdag...

Ja, det blir en lång onsdag...min dag startade imorse klockan 03.50. Jag skulle nämligen upp och ta morgonpasset och mjölka kor... Fast lite bra hade jag det i alla fall..jobbade bara fyra till åtta:) sen var jag ledig resten av dagen:) då tog jag tillfället i akt och åkte till min söt, (jag jobbar nämligen eftermiddag imorgon) så jag hinner åka dit igen imorgon bitti:) satt i två timmar på djurmagazinet i borlänge och väntade på söt. sen åkte vi hem till till honom och åt lite och så... Och tyvärr men kul för han så skulle deras band repa idag, lite tråkigt att vara här ensam men skönt att slippa ladugården ett tag:p Nu sitter jag och bara tar det lugt och väntar på att söt ska komma hem:)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Ska bli kul att se om dina och Olssons tankar går ihop om ni skriver om samma sak nån gång;)

2008-05-29 @ 20:04:04
URL: http://sunnta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0