Torsdag, fredag och fortfarande sjuk:(

Ja, tråkigt nog så är jag sjuk än... var ju hos olle från onsdag förmiddag till torsdag morgon där jag bestämde mig för att åka hem...natten hade varit hemsk och det enda jag gjorde var att snurra runt och prata i sömnen, sov inte mycket och jag tyckte väldigt synd om söt... Min förkylning hade alltså blivit värre och på tåget hem, förvånande nog fick jag syn på min bästa kompis pojkvän. Det var roligt att träffa han och vi pratade om våran cykeltur:D Mer information längre fram:D   väl hemma så låg jag hela dagen, ringde till pappa eftersom han hade ringt. Nu har han klarat busskörkortet! roligt för han:) fick också reda på att det var grillning där på lördagen, och beoende på hur jag mår så ska jag kanske dit. Fast det körde ihop sig för det är en BRA (tror jag i alla fall) film på tv. Kommer inte ihåg vad den heter men den verkade dock bra på trailen. Och förhoppningsvis så kommer min söt hit imorgon..men jag vet inte, jag tror inte det blir någon grillning hos pappa, vi tar oss inte dit för syrran och co hade tänkt cykla. Det funkar inte för mig. För det första: Jag äger Ingen cykel! För det andra: Jag är förkyld. För det tredje: Hur ska söt ta sig dit?     Men, jag har ju moppen, men det går inte heller, vi har inte två hjälmar och jag ska nog inte dra i mig kalluft. Sista alternativet, skjuts, men jag vet inte om det går..ska höra runt lite... men ärligt talat så vet jag inte om jag kommer orka åka dit med tanke på förkylningen.  Och idag, fredag, verkar bli en stillsam dag. Och det är bara skönt de!

Ha det så bra alla och hoppas ni e friska!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0