Hemma från semestern!

Ja då var vi tillbaka i gråa Sverige igen, var skönt att slippa vardagen för en vecka... De två sista dagarna när man var borta kändes det nästan som man var hemma, allt man skulle göra hemma kom tillbaka...alla tankar på vad som händer när man kommer tillbaka... Ja menar, alla utom jag har jobb eller skola att komma tillbaka till... Men jag vet att när jag kommer hem så har jag fortfarande inget jobb, jag har ju då inte heller nå pengar och att vara ledig hela tiden är faktiskt jobbigt. Jag har slutat uppskatta ledighet.

Tänker mycket på söt, det är ju lite oroligt på logementet och om han blir sjuk kan vi inte träffas. Så beroende på hur allt visar sig denna vecka som kommer så kanske vi kan ses. Jag tar inte vaccin fören på måndag och mamma får inte ens ta, så om jag blir sjuk så får inte jag smitta mamma. Ja ni fattar, en hel karusell! Men förhoppningsvis så är allt lungt till helgen och jag och söt kan ses:) annars blir det defenitivt helgen som kommer efter denna.

Längtar så tills vi ses! Om vi inte ses i helgen så är det 1 månad sen vi sågs... 

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0