Vänta och åter vänta!

Vill att allt ska ordna upp sig så jag får kontroll på mitt liv.
Det värsta är att...
...jag vet inget om något jobb, de flesta är kanske eller strödagar
...jag vet aldrig om jag får pata med söt på kvällen, från sex och framåt är det vara att vänta
...jag vet aldrig helt hundra att jag och söt ska få ses en helg, det beror på om han får biljetterna
Det känns som allt är stor väntan eller ovissheter.
Skrev nyss till söt: Om nått av allt detta kommer döda mig så e det nog all väntan och ovissheten.

Oftast nu på slutet har allt blivit bättre men dagar som denna när jag själv känner mig lite nere och har ont så känns det extra mycket att inte kunna få tröst från söt. Han är mitt allt och han är min tröst när jag känner mig nere.
Han är min bästa vän och kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0