Äntligen:) Nu börjar det ju funka!

Äntligen har jag också kommit in i en fungerade rytm. Jag tänker inte alls på söt lika mycket nu som jag gjorde förut, eller visst tänker jag på han men jag saknar honom inte lika mycket.
Jag har börja gjort mer saker och så och det känns underbart.
Hade även kommit igån med att ut å ge med wiggo 40 min varje vecka men sen blev jag sjuk:(
Men under helgen tog jag det försiktig sen igår var jag ute 1h och 10 minuter med wiggo och idag 1 h 30 minuter fördelade på två nästan lika långa promenader. Stannade vid en strand och släppte lös Wiggo en stund:) Det tyckte han var jättekul:)

Nu sitter jag lugnt framför datorn och sms:ar med söt:)

Funderade idag på om jag skulle söka två jobb på tomteland. Säsongsjobb 8 helger + två lov men kom fram till att jag ska struna i det. Arbetsförmedligen har en sjuk regel, man måste vara arbetslös i 3 månader i sträck för att få något som helst bidrag. Och nu är jag ju arbetslös, har varit det 1 månad. Om jag då skulle få säsongsjobbet på tomteland ligger de över nov-dec. Sen efter de månaderna måste jag gå arbetslös i ytteligare 3 månader innan bidrag. Om jag då struntar i det så får jag i alla fall pengar varje månad.   Dessutom en till sjuk tillhörande regel. Eftersom jag måste vara arbetslös i tre månader i sträck så om nån ringer över en dag kan jag inte hoppa in fören dessa tre månader gått eftersom då måste jag vänta tre månader från det datumet.  Jag blir så Sur! Vet inte om nån fattade men jag fick skriva av mig i alla fall:)

Men men, över till annat. I helgen ska jag åka till söt:) Älskar han så<3

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0