Nu va det ett tag sen

Kände att jag ville skriva av mig någonstans och kom på att jag hade bloggen:)  Antar att jag tappat alla läsare nu när jag inte skrivit på så länge...
Men men, imorgon ska jag försöka att bli skogsmulle. Min styvfar har en skogsfirma och jag ska följa med och röja med pojkarna imorgon. Som tur är ska vi bara ha en halv dag imorgon. Ja menar, jag som är oefaren skule antagligen avlida efter en hel dag.
När man röjer har man en sle som håller upp sågen men det kommer nog bli jobbigt ändå. Antagligen kommer jag ha ganske ont men det som inte dödar det härdar.  Allt är ju extra känsligt i början och ju mer jag är med ju mindre kommer det ju att kännas efter.

När jag jobbat klart ska jag åka till söt:) han kommer hem igen:)  ska bli så kul att träffa honom:)  Ska shoppa lite i kupolen innan han kommer:)


Ja ja, kort och gott från mig. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0