Återigen ett tag sen sist:p

Nu ska skolan börja och jag måste säga att jag är en aning nervös men ändå glad:)
Det känns underbart att få börja med något vettit och jag tror jag innerst inne är lite av en pluggis:p
Jag längtar inte alls till alla tentor och prov men allt annat längtar jag till som ex inlämningsuppgifter där man får skriva och så:) Men jag kanske misstagit mej, tänk om man inte lämnar in något:p haha men men, det återstår och se:)


Idag bär det av till Söt (inför måndagens skolstart) och det ska bli skönt att få komma in sig lite hemma hos dom innan skolan börjar.
Tror det kommer bli lite konstigt att bo hemma hos Söt men det kommer funka:)
Tills vi hittar en lägenhet är jag väldigt tacksam att jag faktiskt får bo hemma hos Söts föräldrar!


Hinner inte skriva mer nu för jag måste packa men jag ska in och skriva mer sen om lite blandat:)


Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0