Det lite blandade inlägget!

Ja, här kommer det lovade blandade inlägget:)
Som alla vet gjorde söt lumpen och nu efter 11 månader har han kommit tillbaka:)
Och i början blev det faktiskt lite konstigt att man var kring varandra hela tiden men nu känns det som vanligt igen!
Att han gjorde lumpen var bra för honom, och det var bra för oss.
Man uppskattar varandra så mycket mer nu och jag känner verkligen att vi hör ihop:)

Jag är så glad att jag har Söt vid min sida, jag älskar honom så<3

För övrigt bor jag som tidigare nämt hemma hos söt´s föräldrar, inte alls långt till skolan:) och bussarna går faktiskt ganska bra förvånande nog. Eller bra och bra men det går i alle fall en vid 07.00 och jag börjar 08.00 sen hem går det en vid 17.30 och jag slutar 17.00 så det blir nog bra:)

Mina djur käver faktiskt en uppdatering...
Mina fiskar har jag en plan för vilket är mer än jag hade förut:p då stod dom bara där...
Min dvärghare Rocky har jag tyvärr avlivat, han fick en fraktur på ena bakbenet.  R.I.P Rocky<3
Mina två chinchillor bor nu hos en annan familj på grund av att jag skulle ju flytta och sen hade jag inte tiden för dom längre.

Hemma har vi en till hund, Freddie, han är snart ett halvår och är en blandras mellan schäfer, doberman, rottweiler, jämthund, siberian husky, malamute (vet ej hur det stavas). Men han är så söt och han och Wiggo blir världens radarpar:)

Just nu kommer jag inte på något mer:p
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej lillasyster! vad kul att du har kommit igång med bloggandet! men jag föreslår att du byter textstil till "times new roman" eller någon annan stil med fötter, texten är lite jobbig att läsa. kramar storasyster

2010-08-31 @ 20:44:23
URL: http://pro-tempara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0