Satt och funderade, och kom på att jag inte skrivit om en sak än:s

Men jag får ta det nu:)

Men först och främst, jag kan inte ändra stilen att skriva med...
eller det kanske går men jag vet inte hur man gör:p


Nu till ämnet, den 5 juni var en specill dag, inte främst för mig utan för min storasyster som gifte sig!
Tiden går så himla fort, det var nyss vi lekte under mormors och morfars stolar känns det som:p

Dagen var väldigt passande, solen sken och bröllopet hade inte kunnat vara finare. Jag var tärna och det gick bra till en början att inte gråta i kyrkan men sen sjöng en dam en sång som var så passande och vacker så när brudgummen började fälla tårar kunde inte jag heller hålla mig.
Kära mor fick understödja både mig och brudtärnan med näsdukar.

Och syster var så himla vacker i den vita klänningen med släp!

Det hade inte kunnat bli ett finare eller vackrare bröllop!



Ha det så bra allihopa:)

Kommentarer
Postat av: Fru Wahlmark

Vilket fint inlägg, vad söt du är!

2010-09-13 @ 20:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0