Skola, skola och åter skola...

Innan jag började skolan så visste jag att det skulle bli svårt men inte att det skulle bli så här svårt...

Jag är i skolan hela dagen och direkt jag kommer hem äter jag sen begraver jag mig i böckerna igen.

Som idag, allt som allt 4h matematik i skolan sen kom jag hem och satt 3h till och ändå har jag inte gjort allt jag skulle behöva... Men men, det känns väl mycket just nu bara... innan man kommer in i det menar jag:)

Men i tisdags kändes allt hopplöst och jag undrade vad jag gjorde där...men idag var det bättre:)
Förstod föreläsningen om matten:)

Tyvärr syster kan jag inte ändra det:(

Kort och gott bara, orkar inte skriva nå mer just nu:)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Ändra vadå?

2010-09-04 @ 14:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0